Повернення та обмін

Умови повернення та обміну товару

  Якщо купівля, яку ви тільки що вчинили через наш інтернет-магазин вам не підійшла з яких-небудь причин, то на законних підставах і без зайвих хвилювань ви її можете повернути або обміняти на аналогічну, але тільки якщо дотримані наступні умови:

· цей виріб не знаходиться в переліку товарів, які не підлягають обміну і поверненню, тобто це не колготки, нижня білизна або купальники;

· одяг не носився, не стирався і не піддавався обробці хімічними ароматизаторами;

· повністю збережений товарний вид виробу, є присутньою упаковка, одяг правильно складений, має ярлик з вказівкою розміру;

· пройшло менше 14-ти днів з моменту купівлі товару;

· є в наявності товарний чек або товарно-транспортна накладна від Нової пошти або іншої логістичної компанії;


Важливо врахувати, що обміняти куплену річ на аналогічну, можна, якщо вона не підійшла покупцеві по фасону, розміру, формі, цвіту або не може використовуватися саме для тих цілей, для яких вона спеціально отримувалася.

Якщо впродовж гарантійного терміну споживач виявив в купленому у нас товарі брак, то він, згідно із законодавством, має право зажадати :

· зменшити ціну виробу наявного недоліку;

· усунути у встановлений законом термін, наявний дефект;

· відшкодувати витрати на усунення браку своїми силами.

Ці вимоги будуть нами виконані в повному об'ємі, якщо ми не зможемо довести, що недолік товару виник з вини користувача. При цьому в експертній оцінці якості товару покупець може брати участь особисто, або через свою довірену особу.


Як правильно повернути чи обміняти товар

Важливо запам'ятати, що, якщо куплений у нас товар з якої-небудь причини вам не підійшов, ми його, згідно із законодавством, приймемо назад.

При відправці товару, до нього необхідно прикласти заповнену заяву на повернення, витрати по пересилці товару оплачує покупець.

При поверненні ж бракованої речі, треба обов'язково детально описати наявний недолік. Якщо, на вашу думку, виявлений заводський дефект, то в самі найкоротші терміни необхідно зв'язатися з нами і по електронній пошті надати нам фотографію бракованого місця у виробі, а також прикласти до неї копію товарного чека або товарно-транспортну накладну.

У разі, якщо товар визнаний бракованим з вини виробника, наприклад, є дефект тканини, пропущений шов, відсутня фурнітура або поламаний замок, ми відразу ж зробимо повернення засобів і в повному об'ємі візьмемо на себе витрати по пересилці товару.